جهش تولید | جمعه، ۹ خرداد ۱۳۹۹

نسخه‌ای از فهرست مواد غذایی که عمر شما را طولانی می‌کند - نمایش محتوای خبر

 

 

نمایشگر یک مطلب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما یزد،

رییس دفتر شورای نگهبان در استان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تا ۲۱ دی ماه هیات نظارت استان و هیات مرکزی نظارت کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان، اعم از آن‌هایی که تائید شدند یا آن‌هایی که تائید نشدند را انجام می‌دهد گفت: ۲۲ دی ماه نتیجه کار هیات‌های نظارت از طریق فرمانداری‌ها به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.امکان ارائه اطلاعات در مورد نامزد‌های انتخابات از سوی شهروندان

حجت الاسلام محمدی افزود: کسانیکه در این مرحله رد صلاحیت شوند می‌توانند اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کنند و شورای نگهبان به مدت ۲۰ روز فرصت دارد شکایت آن‌هایی که در هیات‌های نظارت رد شدند را رسیدگی کند.
وی در ادامه با بیان این که بررسی صلاحیت افراد در هیأت‌های نظارت انتخابات متناسب با مدارک مستند و قطعی انجام می‌شود و شایعات هیچ سندیتی برای ناظرین در این حوزه ندارد، گفت: صلاحیت نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی برای اساس گزارش دریافتی از مراکز چهارگانه نیروی انتظامی، دادگستری، اداره کل اطلاعات و پلیس بین الملل انجام می‌شود.
رییس دفتر شورای نگهبان استان یزد از شهروندان خواست تا درصورتیکه درخصوص هریک از داوطلبان مطلبی مشروط به اینکه مستند و دقیق باشد دارند، می‌توانند با مراجعه به هیئت نظارت دراستان یا شهرستان مربوطه ویا از طریق شماره تماس ۳۸۲۴۰۰۰۵ این اطلاعات را که به صورت محرمانه می‌ماند اعلام نمایند. 
محمدی گفت: چنانچه نظر هیأت اجرایی مبنی بر رد صلاحیت داوطلبان مورد تایید هیأت نظارت استان نیز باشد، هیأت نظارت مذکور موظف است در این خصوص نظر هیئت مرکزی نظارت را نیز کسب نماید.
محمدی گفت: هیأت نظارت استان در مورد صلاحیت سایر داوطلبان نیز نظر خود را به هیأت مرکزی نظارت اعلام می‌کند.
وی افزود: از مجموع ۲۳۹ نفر داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد ۱۵ نفر انصراف دادند و ۴ نفر نیز رد صلاحیت شدند.

جواب‌های شاخه ای نویسنده تاریخ

جدیدترین اخبار

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،

نسخه‌ای از فهرست مواد غذایی که عمر شما را طولانی می‌کند


پیروی از برنامه غذایی سالم و مصرف برخی از مواد غذایی خاص می‌تواند با تضمین سلامتی و کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌های مهلک، طول عمر را افزایش دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،

پیروی نکردن از برنامه غذایی مناسب و نداشتن تحرک و فعالیت بدنی می‌تواند سبب ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها همچون مشکلات قلبی عروقی، چاقی، اضافه وزن، دیابت، کلسترول، فشار خون و سرطان شود.

به همین علت راز افزایش طول عمر در کاهش ابتلا به این بیماری‌های مرگبار نهفته است. بر این اساس بهتر است که مواد موجود در برنامه غذایی شما سرشار از مواد معدنی، ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها، پروتئین‌ها، فیبر، مواد مغذی و سالم باشد. در مقابل، مصرف چربی، گلوکز، سدیم و به طور کلی غذاهای فرآوری‌شده، فست‌فودها به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

می‌توانید با اضافه کردن مواد غذایی زیر به برنامه غذایی‌تان و مصرف منظم و مداوم آن‌ها، عمر خود را طولانی‌تر کنید:

ماهی، سالمون، ساردین، تونا
بلوبری
زغال اخته
تمشک
آووکادو
گوجه‌فرنگی
لوبیا
نخود سبز
ماست کم‌چرب
سیب‌زمینی
سبزیجات و میوه‌جات
خانواده کلم
اسفناج
چای سبز
روغن زیتون
خشکبار
شکلات سیاه یا دارک
قهوه
 

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.